مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 20:202020-11-15سياسي

بیمارستان «نیایش» خرم آباد تا 2 سال آینده تکمیل می شود


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس تعهدات صورت گرفته، بیمارستان «نیایش» خرم آباد تا 2 سال آینده تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی لرستان می شود.

- خرم آباد- نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس تعهدات صورت گرفته، بیمارستان نیایش خرم آباد تا 2 سال آینده تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی لرستان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد ویسکرمی شامگاه یکشنبه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به کندی پیشرفت ساخت بیمارستان نیایش خرم آباد، امروز جلسه ای با حضور با حضور مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مدیر مؤسسه نوین ابنیه قرارگاه خاتم و مدیر منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت در وزارت بهداشت برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و قرارگاه خاتم الانبیا نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند و ظرف دو سال ساخت بیمارستان به اتمام برسد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعهداتی به امضای طرفین قرارداد رسید، افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان متعهد شد که ابلاغ ضریب پیشنهادی مصوب هیئت امنای دانشگاه ظرف یک هفته را انجام و لغو قرارداد با شرکت آوا سلامت و تعیین مشاور جدید برای تسهیل کار را پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان «نیایش» خرم آباد تا 2 سال آینده تکمیل می شود

بیمارستان «نیایش» خرم آباد تا 2 سال آینده تکمیل می شود