مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 21:252020-11-15سياسي

تقدیر وزیر ارشاد از تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح سپاس از آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برای مشارکت شایسته بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع) در اجرای برنامه های دهه کرامت تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، عصر یکشنبه با اهدای لوح سپاس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برای مشارکت شایسته این بارگاه ملکوتی در اجرای برنامه های دهه کرامت تقدیر شد.

در این دیدار که با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت برگزار شد، آیت الله محمدی ری شهری ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های این ستاد برای احیاء امر اهل بیت علیهم السلام، اظهار کرد: در شرایط کنونی با توجه به فراگیری بیماری یی، با هماهنگی نهادها، دستگاه ها و مراکز فرهنگی این امر مهم را دنبال کرد.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام ارزانی رییس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت ها و اقدامات این ستاد پرداختند.

در پایان نیز حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی  مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اهدا لوح سپاس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت های آیت الله محمدی ری شهری تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر وزیر ارشاد از تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

تقدیر وزیر ارشاد از تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)