مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 03:302020-11-16اقتصادي

7 سال و 20 درصد پیشرفت؛ حال وروز کتابخانه سنخواست!


پروژه احداث کتابخانه سنخواست از سال 1392 بااعتبار 16 میلیون تومان آغاز شد و تاکنون تنها با 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد در حال حاضر به پارکینگی برای خودروها تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاجرم پروژه احداث کتابخانه عمومی سنخواست همچنان بدون پیشرفت باقی مانده و این در حالی است که عملیات اجرایی این پروژه در سال 92 با 16 میلیون تومان اعتبار آغاز شد.

شواهد حاکی است این پروژه پیشرفتی ندارد و نیازمند اعتبار برای تکمیل شدن است و کتابخانه کنونی شهر سنخواست به دلیل داشتن پله های زیاد، برای استفاده شهروندان دشوار است و با توجه به ایام اوقات فراغت، نوجوانان و جوانان به منظور استفاده از کتابخانه، نیازمند فضایی مناسب برای مطالعه هستند و مکان فعلی می تواند باعث کاهش انگیزه مطالعه شود.

گلایه مردم رجبی شهروند سنخواستی از پروژه احداث  کتابخانه جدید این شهر که چند سال است  بدون هیچ پیشرفتی باقی مانده و هنوز درست نشده است، گلایه دارد و می گوید: مکانی که برای کتابخانه فعلی در نظر گرفته شده حدود 18 تا 20  پله دارد و بالا رفتن از آن ها برای برخی افراد دشوار است.

به گفته محمدی یکی دیگر از شهروندان، تنها ستون ها و سقف بنای پروژه جدید کتابخانه را کامل کرده اند و هیچ گونه پیشرفتی دیده نمی شود و مکان فعلی که در طبقه بالای حسینیه واقع شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 سال و 20 درصد پیشرفت؛ حال وروز کتابخانه سنخواست!

7 سال و 20 درصد پیشرفت؛ حال وروز کتابخانه سنخواست!