مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 04:552020-11-16اقتصادي

کشف 5 تن قند شکسته غیراستاندارد در گچساران


5 تن قند شکسته غیراستاندارد از بازار شهرستان گچساران کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل استاندارد این استان با بیان اینکه بازرسی‌ها از بازار استان توسط کارشناسان به صورت مستمر انجام می‌گیردگفت: به دلیل مصرف زیاد قند‌های سفید توسط هم استانی ها، برخی از افراد سودجو نیز با سوءاستفاده از وضعیت موجود، به‌دنبال درآمدزایی از طریق عرضه محصولات غیر استاندارد و همچنین قند و شکر غیراستاندارد هستند.

بهمن رحمتی گفت: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری می‌باشد.

مدیرکل استاندارد استان افزود: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنا بر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم استانی‌های عزیز برای اطمینان از صحت علامت استاندارد کالا‌ها و نشان ملی استاندارد، می‌توانند کد ده رقمی درج شده را به سامانه پیامکی (10001517) ارسال کرده و از اصالت علامت استاندارد محصول مورد نیاز خود آگاهی یافته و مطم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 تن قند شکسته غیراستاندارد در گچساران

کشف 5 تن قند شکسته غیراستاندارد در گچساران