مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-16اقتصادي

بسیاری از واحدهای اقتصادی در معرض تعطیلی قرار گرفته اند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با بیان اینکه چرخه صادرات کشور و به ویژه استان هرمزگان نیاز به روانسازی دارد، گفت: تصمیمات غیرمنتظره و کارشناسی نشده فعالان اقتصادی را آزار می دهد و ما گرفتار نوعی خود تحریمی در کشور شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا صفا در سی و هفتمین نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان در شنیدن صدای بخش خصوصی و تلاش های مستمر و بی دریغ در حل مسائل  و مشکلات فعالان این بخش، اظهار داشت: بخش خصوصی با توجه به تحریم های ظالمانه در شرایط خوبی قرار ندارد و در این بین برخی رویه های نادرست دولتی شرایط بخش خصوصی را بحرانی کرده است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا بخش خصوصی در حد و توان خود مساعدت های مالی و غیرمالی در جهت کمک به دولت به منظور مدیریت بحران داشته است و با وجود تحریم ها تمام تلاش خود را برای حفظ چرخه صادرات به کار بسته است اما با این شرایط، بخش قابل ملاحضه ای از واحدهای بخش خصوصی از چرخه فعالیت حذف خواهند شد و به دنبال آن فرصت های شغلی بسیاری به خطر خواهند افتاد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس تصریح کرد: در صورتی که دولت و دستگاه های دولتی اقدامات جدی و قاطع نسبت به اصلاح برخی رویه ها دولت و یا تفسیر پاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از واحدهای اقتصادی در معرض تعطیلی قرار گرفته اند

بسیاری از واحدهای اقتصادی در معرض تعطیلی قرار گرفته اند