مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-16پزشكي

4280 نفر در شوشتر به کرونا مبتلا شدند


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شهر شوشتر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، چهار هزار و 280 نفر در این شهر به این ویروس مبتلا شدند.

- نوذر کلانتر در گفتگو با درمان خود را در بیمارستان های شهرستان انجام دادند و فقط سه درصد از این تعداد به تهران و اهواز اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 10 هزار سی تی اسکن در بیمارستان خاتم انجام شد، افزود: همچنین روزانه به صورت دو شیفت کاری بیش از صد تست کرونا در آزمایشگاه ما انجام می شود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر عنوان کرد: در بیمارستان های شهرستان شوشتر شاهد کمبود تخت نبودیم چرا که در بیمارستان ها 90 تخت مخصوص بیماران کرونا هستند و 13 تخت آی سی یو داریم.

وی با بیان اینکه در تابستان با کمبود اکسیژن مواجه شدیم که با مدیریت دانشکده علوم پزشکی این امر رفع و اکسیژن رسانی با وضعیت پایداری انجام شد، ادامه داد: در حال حاضر یک مخزن اکسیژن 20 تنی در بیمارستان خاتم الانبیا شوشتر اکسیژن رسانی انجام می شود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان شوشتر در ادامه به وضعیت بیمارستان ها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 22 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان ها بستری که از این تعداد 9 نفر آنها در بخش آی سی یو بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4280 نفر در شوشتر به کرونا مبتلا شدند

4280 نفر در شوشتر به کرونا مبتلا شدند