مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-16سياسي

8 روستای بدون دهیار در خوزستان بهسازی می شوند


طرح «بهسازی روستاهای بدون دهیار» را در هشت روستای استان که روستای علوه از جمله آنهاست، آغاز کردیم و امید می رود که در چند ماه آینده این پروژه تکمیل شود.

- اهواز- استاندار خوزستان گفت: طرح بهسازی روستاهای بدون دهیار را در هشت روستای استان که روستای علوه از جمله آنهاست، آغاز کردیم و امید می رود که در چند ماه آینده این پروژه تکمیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزاری مراسم برداشت چای قرمز همچون سال های قبل ممکن نبود و به همین علت به همراه امام جمعه و فرماندار شهر کارون و سایر مسئولان منطقه برای انجام نمادین این مراسم در راستای دلگرمی اهالی این منطقه حضور پیدا کردیم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: این منطقه به دلیل فعالیت مستمر زنان و مردان در کنار هم و خدمات دهی به گردشگران به روستایی بدون بی کار تبدیل شده بود و به عنوان یک روستای نمونه شناخته می شد.

شریعتی به اجرای طرح بهسازی روستاهای بدون دهیار اشاره کرد و گفت: پروژه بازسازی و بهسازی هشت روستای بدون دهیار را در استان که روستای علوه نیز از جمله آنهاست، آغاز کردیم و امید می رود که در چند ماه آینده این پروژه تکمیل شود.

نماینده عالی دولت در پایان عنوان کرد: برای روستای علوه هزینه ای برای بهسازی آن در نظر گرفته شد تا بتوان با مدیریت بحث فاضلاب این روستا و شرایط بهداشتی و استانداردهای لازم را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 روستای بدون دهیار در خوزستان بهسازی می شوند

8 روستای بدون دهیار در خوزستان بهسازی می شوند