مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-16سياسي

نردبان های دیواره اسکله بنادر در بندرعباس تولید شد


محمد حسینی تختی، مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اشاره به بومی سازی و نصب نردبان های RL200 در اسکله های این بندر گفت: برای اولین بار در سطح کشور با بهره گیری از تکنولوژی داخلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی بندر شهید باهنر، حمید رضا محمد حسینی تختی اظهار داشت: این نوع از نردبان ها در راستای تکمیل پروژه اصلاح اسکله های پنج و شش بندر شهید باهنر، بصورت کاملا ایرانیزه و برای اولین بار در سطح بنادر کشور صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه نردبان های طرح RL200 در نظر گرفته شده در این پروژه دارای یک قسمت ثابت سه پله ای بر روی پیشانی عرشه همراه با قسمت انعطاف پذیر 15 پله ای است، بیان داشت: این نردبان به صورت آویزان به قسمت ثابت، منظم و قسمتی از آن درون آب قرار می گیرد.

محمد حسینی تختی اضافه کرد: نردبانهای مذکور به تعداد 30 عدد در کل طول اسکله های دو تا شش بندر شهید باهنر به فواصل 30 متری از یکدیگر جانمایی شده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: تا پیش از این ساخت نردبان های RL200 توسط شرکت های خارجی با هزینه ای بالغ بر هشت هزار دلار برای هر عدد ساخته می شد که در انجام پروژه اصلاحی بندر شهید باهنر، با اعتماد به توان و دانش متخصصان داخلی و استفاده از تکنولوژی بومی این نردبان ها شبیه سازی و جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نردبان های دیواره اسکله بنادر در بندرعباس تولید شد

نردبان های دیواره اسکله بنادر در بندرعباس تولید شد