مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-16اقتصادي

نمی خواهیم روزی زباله گردها را قطع کنیم


رییس مرکز پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان گفت: نمی خواهیم روزی زباله گردها را قطع کنیم بلکه می خواهیم آنها را ساماندهی کنیم.

- ایسنا/همدان رییس مرکز پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان گفت: نمی خواهیم روزی زباله گردها را قطع کنیم بلکه می خواهیم آنها را ساماندهی کنیم.

اقدس خداکرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در برخی اوقات این افراد باعث می شوند که بازیافت غیرمجاز از مواد بهداشتی و یکبار مصرف صورت گیرد اما در صورتی که ساماندهی شوند شاهد این اتفاقات نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه هر شهروند همدانی در هر شبانه روز 760 گرم زباله تولید می کند، اظهار کرد: شیوع کروناویروس یکسری از زباله ها را کم و یکسری را زیاد کرده؛ به عنوان مثال تولید زباله های رستورانی کاهش یافته و در عوض تولید پسماند ماسک و دستکش افزایش داشته است.

رییس مرکز پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان تصریح کرد: در یک ماه اخیر افزایش زباله داشتیم اما این افزایش زباله مقتضی فصل بوده و نمی توانیم به شیوع کروناویروس ربط دهیم.

وی با بیان اینکه از سال 83 که قانون مدیریت پسماند مصوب شد، ما موظف به اجرای طرح هایی برای تفکیک زباله ها شدیم، تصریح کرد: این کار به روش های مختلفی مانند ایستگاه های بازیافت، ساماندهی عوامل سنتی و تفکیک کاغذ در ادارات انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی خواهیم روزی زباله گردها را قطع کنیم

نمی خواهیم روزی زباله گردها را قطع کنیم