مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 06:002020-11-16اجتماعي

بهسازی بیش از 121 کیلومتر از پیاده راه های تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح دستاورد های اجرایی طرح 500 کیلومتری احداث مسیر های دوچرخه و بهسازی معابر پیاده راه موسوم به طرح بهراه اظهارداشت: - معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهسازی بیش از 121 کیلومتر از طول پیاده راه های پایتخت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح دستاورد های اجرایی طرح 500 کیلومتری احداث مسیر های دوچرخه و بهسازی معابر پیاده راه موسوم به طرح بهراه اظهارداشت: در پایان هفته سی و دوم اجرای طرح منتهی به یازدهم آبان سال 1399 بیش از 121 کیلومتر از معابر پیاده رو شهر تهران بهسازی و به مسیر ویژه دوچرخه سواری مجهز شده است.

وی افزود: طرح مذکور هم اکنون در بیش از 232 کیلومتر طول از معابر پایتخت در حال اجرا بوده و به لحاظ پراکندگی جغرافیایی، تمام مناطق 22 گانه شهر تهران را در بر گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در طرح بهسازی معابر پیاده رو جداول، بتن خشک و افزودنی های لازم براساس یک طرح اختلاط از پیش تعیین شده در اختیار مناطق گذاشته شده و ضمن کنترل کیفیت مصالح در مبداء، هزینه های اجرای طرح به شدت کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی بیش از 121 کیلومتر از پیاده راه های تهران

بهسازی بیش از 121 کیلومتر از پیاده راه های تهران