مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 06:052020-11-16سياسي

بیان و عمل باید در تعریف از شهدا یکی باشد/یادی از شوخی های شهید زین الدین


فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: یکی از عناصری که می تواند در جذب جوانان به فرهنگ شهدا اثربخش باشد، بیان درست و صحیح است به این معنا که ما نباید شهدا را طوری تعریف کنیم که غیرقابل دسترس باشند.

- خبرگزاری فارس - محمدرضا آقاباقری: آبان ماه سال 74 کنگره شهید زین الدین و 6 هزار شهید استان قم با استقبال قابل توجه مسوولان و مردم در این شهر برگزار شد و پس از آن قم آغازگر یک حرکت فرهنگی و جریان سازانه در حوزه ترویج و گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت بود.

در پی عنایت رهبر معظم انقلاب نسبت به این کنگره، از آن سال کنگره شهدا یک به یک در استان های دیگر کشور برگزار و آخرین کنگره شهدا نیز سال گذشته در استان هرمزگان برگزار شد.

پس از پایان دور نخست کنگره های شهدا در استان های کشور، دور دوم نیز مجددا از استان قم و با برگزاری کنگره ملی 6 هزار شهید استان قم آغاز می شود.

به همین منظور جهت اطلاع از کم و کیف برگزاری این کنگره و برنامه های پیش بینی شده گفت وگویی با سردار سیدمحمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و رییس ستاد کنگره شهدای استان قم داشته ایم.

  شما دوران دفاع مقدس را درک کرده اید؛ چه شد که زن و مرد، پیر و جوان در صحنه ای در کنار هم یک دل و همراه و مخلصانه جان خود را در طبق اخلاق برای مقابله با دشمن متجاوز گذاشتند؟ یکی از بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان و عمل باید در تعریف از شهدا یکی باشد/یادی از شوخی های شهید زین الدین

بیان و عمل باید در تعریف از شهدا یکی باشد/یادی از شوخی های شهید زین الدین