مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-16اقتصادي

اختصاص خط مشاوره خاص کادر درمان/راه اندازی سامانه خودارزیابی برای بررسی وضعیت استرس مردم


مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور می گوید: طبق برآوردها 1646 مورد از تماس ها با صدای مشاوره بهزیستی در تهران مربوط به کادر درمان بوده است.

- مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور می گوید: طبق برآوردها 1646 مورد از تماس ها با صدای مشاوره بهزیستی در تهران مربوط به کادر درمان بوده است.

   بهزاد وحیدنیا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به میزان تماس های تلفنی با خط مشاوره 1480 از دوران شیوع کرونا تاکنون بیان کرد: از ابتدای دوره شیوع کرونا تاکنون بالغ بر یک میلیون و 400 هزار تماس با صدای مشاور بهزیستی گرفته شده است که 57 هزار مورد از این تماس ها مستقیما در ارتباط با موضوع کرونا بوده است.

وحیدنیا با اشاره به میزان تماس های برقرار شده و مشکلات خانوادگی بیان کرد: چه در دوران کرونا و چه در دوران قبل از شیوع کرونا اغلب افرادی که در زمینه مشکلات خانوادگی با خط مشاوره بهزیستی تماس می گیرند، دارای مشکلاتی با همسر، کودک و مشکلات بین فردی هستند.

به گفته مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور، 29 درصد مشکلات خانوادگی مربوط به مشکلات کودکان بوده است.

وی در ادامه به میزان تماس های کادر درمان و خانواده های آن ها با صدای مشاور بهزیستی در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینکه برای مشاوره به جامعه، خدماتی تعریف شده است بهزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص خط مشاوره خاص کادر درمان/راه اندازی سامانه خودارزیابی برای بررسی وضعیت استرس مردم

اختصاص خط مشاوره خاص کادر درمان/راه اندازی سامانه خودارزیابی برای بررسی وضعیت استرس مردم