مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-16اجتماعي

پوشش 88 درصدی شاد در استان سمنان/ تلویزیون برای 12 درصد دیگر


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از پوشش 88 درصدی برنامه شاد تحت اینترنت برای دانش آموزان استان خبر داد و گفت: 12 درصد باقی مانده برنامه دروس را از تلویزیون دنبال می کنند.

- محمد دستورانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه تا میانه آبان ماه 99 بیش از 88 درصد از دانش آموزان استان سمنان در شهرها و روستاها پوشش شبکه شاد را تحت اینترنت دارند، بیان کرد: این دانش آموزان برنامه های درسی تدوین شده از طریق برنامه شاد را با پیگیری معلمان و برنامه ریزان درسی و کمک خانواده ها دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه 12 درصد از دانش آموزان به دلایل مختلفی از جمله فقدان پوشش اینترنت از برنامه شاد محروم هستند، بیان کرد: این میزان دانش آموز نیز برنامه های درسی را از طریق تلویزیون هایشان در خانه دنبال می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه این اداره کل برای دانش آموزان محروم از شاد ارسال برنامه های درسی را نیز پیش بینی کرده است، بیان کرد: این کار با همکاری معلمان عمدتاً در روستاهای محروم استان که امکانات کم هستند، اجرا می شود در نتیجه سعی شده تا پوشش خوبی در این دوران در خصوص آموزش و پرورش داشته باشیم.

دستورانی با بیان اینکه فقدان پوشش اینترنت بزرگترین مشکل در خصوص برنامه شاد برای پوشش 100 درصدی دانش آموزان استان است، گفت: دومین مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 88 درصدی شاد در استان سمنان/ تلویزیون برای 12 درصد دیگر

پوشش 88 درصدی شاد در استان سمنان/ تلویزیون برای 12 درصد دیگر