مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-16سياسي

آیین اختتامیه سومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی برگزار می شود


عضو شورای راهبردی سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی از برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد در 27 آبان به همراه تقدیر از پژوهش های برتر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی، معصومه نصیری گفت: اختتامیه همایش سواد رسانه ای با سخنرانی سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حسن بشیر، رییس همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی و عبدالکریم خیامی، دبیر شورای علمی همایش به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: در این رویداد از مقالات برگزیده که از سه مرحله داوری عبور کرده و در نشست های تخصصی نیز ارائه داشته اند، تقدیر خواهد شد.

همچنین از کتاب چکیده مقالات این همایش و کتاب سواد رسانه ای با ترجمه احسان شاه قاسمی نیز رونمایی خواهد شد.

دبیر کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی یکی از تصمیم های مهم شورای راهبری را تعیین جوایز نقدی برای مقالات برتر و برگزیده عنوان کرد و گفت: بر همین اساس، مقرر شد جوایز در دو سطح علمی پژوهشی و علمی کاربردی به پنج مقاله برتر با شرح ذیل اهدا شود: سطح اول: پنج مقاله در سطح علمی پژوهشی: مقاله اول: 3 میلیون تومان مقاله دوم: 2 میلیون و 500 هزار تومان مقاله سوم: 2 میلیون تومان مقاله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه سومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی برگزار می شود

آیین اختتامیه سومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی برگزار می شود