مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-16پزشكي

نگهداری اجباری معتادان در مراکز بازتوانی ممنوع است


مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به شرایط پذیرش معتاد در مراکز فعال بهزیستی استان گفت: پذیرش در مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین داوطلبانه است و نگهداری اجباری مددجویان به هر شکل و به هر دلیل ممنوع است.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بهزیستی درباره پیشگیری از شدت یافتن بیماری اعتیاد در فرد معتاد و جلوگیری از شیوع این بیماری، از طریق مراکز درمان و بازتوانی سرپایی معتادین و مراکزاقامتی بهبود و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد (معتادین) ارائه خدمات می کند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به شرایط پذیرش معتاد در مراکز فعال بهزیستی استان گفت: پذیرش در مراکز اقامتی  بهبود و بازتوانی معتادین داوطلبانه است و نگهداری اجباری مددجویان به هر شکل و به هر دلیل ممنوع است و هرگونه اعمال پرخاشگرانه، خشونت آمیز، مصرف یا خرید و فروش مواد یا مبادرت به اعمال منافی عفت توسط هر شخص به هر میزان و به هر شکل در مراکز اقامتی ممنوع بوده و با متخلفین اعم از مددجویان یا کارکنان طبق مقررات برخورد خواهد شد.

محمدی ادامه داد: رویکرد بهبود و بازتوانی در مراکز اقامتی، پرهیز مدار است، از همین رو استفاده از هر نوع داروی مخدر یا شبه مخدر ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری اجباری معتادان در مراکز بازتوانی ممنوع است

نگهداری اجباری معتادان در مراکز بازتوانی ممنوع است