مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 06:552020-11-16سياسي

اهمیت مناسب سازی اماکن گردشگری برای معلولان در کاشان


با توجه به قرار گرفتن نام کاشان در فهرست شهرهای هدف گردشگری در کشور، موضوع گردشگری معلولین و سالمندان در سطح این شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی صبح امروز با تأکید بر حفظ شان و منزلت جامعه معلولین این شهرستان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی که شاخص های مناسب سازی ورودی و محیط داخلی ساختمان اداری خود را به طور کامل رعایت نکرده اند، به جدیت پیگیری کنند تا شاخص های ذی ربط در محیط های اداری تحت پوشش آن ها به طور کامل محقق شود.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان به جایگاه ویژه گردشگری معلولین و سالمندان در دنیا اشاره کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن نام کاشان در فهرست شهرهای هدف گردشگری در کشور، موضوع گردشگری معلولین و سالمندان در سطح این شهرستان، اهمیتی دوچندان دارد.

وی تصریح کرد: مناسب سازی اماکن و فضاهای تاریخی و فرهنگی شهرستان کاشان مورد توجه بخش های دولتی، عمومی و خصوصی قرار گیرد و با توجه به درجه اهمیت، کمیته ای جداگانه با حضور روسای دستگاه های اجرایی مرتبط تشکیل و رفع موارد با اولویت بندی پیگیری می شود.

مرتضایی با اشاره به مصوبه اخیر هیأت وزیران در راستای حمایت از جامعه معلولین گفت: بر اساس این مصوبه، ستاد هماهنگی مناسب سازی محیط برای جامعه معلولین در شهرستان کاشان تشکیل می شود؛ اعتبار لازم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت مناسب سازی اماکن گردشگری برای معلولان در کاشان

اهمیت مناسب سازی اماکن گردشگری برای معلولان در کاشان