مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-16اقتصادي

متقاضیان ایران پوپلین توان پرداخت وجه نقد را نداشتند


معاون امور شرکت های سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با اذعان به اینکه شرکت توسعه ملی ملزم به رعایت مقررات در خصوص واگذاری کارخانه ها است، گفت: شرکت توسعه ملی هم در همین راستا مذاکراتی را با بخش خصوصی انجام داده ولی این افراد توان پرداخت پول نقدی مبلغ مدنظر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عباس باباگل زاده شامگاه یکشنبه ر برنامه تلویزیون پایش، با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی تجربه شرکت داری در خیلی از حوزه ها را دارد، اظهار کرد: شرکت توسعه ملی زیرمجموعه بانک ملی بوده و در سوابق خود تجربه شرکت داری در بسیاری از موارد را داشته و غالباً موفق بوده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا وقتی مجموعه بانکی در امور بنگاه داری عملکرد موفقی ندارد به کار خود ادامه می دهد و شرکت را به بخش خصوصی واگذار نمی کند، بیان کرد: واگذاری شرکت به بخش خصوصی با توجه به قوانین حاکم بر شرکت های زیرمجموعه بانک ها، در دستور فروش قرار دارد در واقع با توجه به ماده 16، قوانین رفع موانع تولید ما را به این کار الزام کرده است.

  معاون امور شرکت های سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با اشاره به اینکه مذاکراتی با خریداران بالقوه با صدور مجوز فروش از بانک ملی انجام شده گفت: اما واقعیتی که در این میان وجود دارد بحث مبالغ نقدی برای تحصیل این شرکت توسط هر خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان ایران پوپلین توان پرداخت وجه نقد را نداشتند

متقاضیان ایران پوپلین توان پرداخت وجه نقد را نداشتند