مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-16اقتصادي

ایران در رتبه هفتم تامین و احداث پروژه های صنعت نفت


در بین 10 شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، یک شرکت ایرانی در جایگاه هفتم قرار گرفت.

- در بین 10 شرکت برتر پیمانکاری قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، یک شرکت ایرانی در جایگاه هفتم قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه اقتصادی MEED در آخرین شماره خود به ارزیابی قراردادهای مهندسی، تأمین و احداث (EPC) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا پرداخت.

بر اساس اعلام MEED، گروه مپنا در بازار داخلی خود در این صنعت عملکرد خوبی بر جای گذاشته و موفق به عقد قرارداد 876 میلیون دلاری توسعه میدان های نفتی پارسی و پرنج با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب شده است.

در این رتبه بندی، شرکت JGC ژاپن برای قرارداد با وزارت نفت عراق در پالایشگاه بصره و قرارداد با شرکت سعودی آرامکو در میدان گازی شرق عربستان، شرکت کره ای مهندسی سامسونگ برای قراردادهای پروژه ذخیره سازی گاز مخزن در عربستان و پروژه پالایشگاه حاسی مسعود در الجزایر، شرکت اسپانیایی Tecnicas Reunidas برای قرارداد مشترک با سامسونگ جهت فعالیت در پالایشگاه حاسی مسعود الجزایر و قرارداد دیگری برای نصب واحد آب شور در پالایشگاه رأس تنوره آرامکو در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در رتبه هفتم تامین و احداث پروژه های صنعت نفت

ایران در رتبه هفتم تامین و احداث پروژه های صنعت نفت