مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-16اقتصادي

ارائه بسته های جامع بازرگانی و صادراتی به واحدهای تولیدی اردبیل


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بسته های جامع بازرگانی و صادراتی به واحدهای تولیدی ارائه می شود و این بسته های حمایتی آموزشی با همکاری مرکز آموزش بازرگانی استان و در بستر فضای مجازی ارائه می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی برنامه های متنوعی برای حمایت از واحدهای تولیدی دارد که حمایت از برگزاری دوره های آموزشی یکی از این نوع حمایت ها است.

وی افزود: این دوره های آموزشی به صورت مدون و برنامه ریزی شده می باشد که در قالب یارانه حمایتی و به صورت رایگان از سوی شرکت شهرک های صنعتی به واحدهای صنعتی ارائه می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برگزاری این دوره های آموزشی نیز بر اساس همین حمایت ها خواهد بود که با توجه به شیوع بیماری کرونا ، به صورت غیرحضوری و آفلاین و در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

اهلی برگزاری این دوره های آموزشی را با همکاری مرکز آموزش بازرگانی استان اعلام کرد و بیان داشت: در این دوره های آموزشی مباحثی از قبیل بازاریابی، برندسازی در صادرات، مهارت های بازرگانی و تجارت بین الملل، اصول و فنون مذاکره، روش های قیمت گذاری، بیمه های بازرگانی، رمز ارزها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بسته های جامع بازرگانی و صادراتی به واحدهای تولیدی اردبیل

ارائه بسته های جامع بازرگانی و صادراتی به واحدهای تولیدی اردبیل