مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:002020-11-16سياسي

بسترسازی برای حمایت از خلاقیت و نوآوری دانشجویان دختر


اجرای برنامه هایی همچون رویداد کمند (کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر)، بسترسازی مناسب برای حمایت از خلاقیت ها و نوآوری های دانشجویان دختر است.

- معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: اجرای برنامه هایی همچون رویداد کمند (کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر)، بسترسازی مناسب برای حمایت از خلاقیت ها و نوآوری های دانشجویان دختر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر غلامرضا غفاری در آیین اختتامیه رویداد کمند (کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر) دانشگاه های استان لرستان، گفت: اجرای رویداد کمند، باعث توسعه کارآفرینی و افزایش مشارکت اجتماعی و اقتصادی زنان در جامعه می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: اجرای رویداد کمند، مرهون این موضوع است که مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه ها بیشتر از گذشته شود و دانشگاه یک دانشگاه کارآفرین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم، دکتر غفاری بیان کرد: هرچقدر میزان مهارت آموزی و مشارکت اجتماعی و اقتصادی دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر، بیشتر شود سریع تر می توان در مسیر توسعه پایدار، گام برداشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان تصریح کرد: اجرای برنامه هایی همچون رویداد کمند (کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر)، بسترسازی مناسب برای حمایت از خلاقیت ها و نوآوری های دانشجویان دختر است و نتایج اجتماعی و اقتصادی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترسازی برای حمایت از خلاقیت و نوآوری دانشجویان دختر

بسترسازی برای حمایت از خلاقیت و نوآوری دانشجویان دختر