مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-16سياسي

اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان به صورت مجازی برگزار می شود


معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) گفت: همایش ملی کتاب سال بانوان به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای علمی پژوهشی است که روز پنجشنبه 29 آبان ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

- قم- معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) گفت: همایش ملی کتاب سال بانوان به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای علمی پژوهشی است که روز پنجشنبه 29 آبان ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه امسال موکول شد و اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان روز پنجشنبه 29 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) با اشاره به اینکه بعد از اختتامیه نخستین همایش ملی کتاب سال بانوان که با حضور آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد، فراخوان دومین همایش در دستور کار قرار گرفت، افزود: امسال نیز اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان با پیام تصویری آیت الله نوری همدانی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کسی نمی تواند انکار کند که رخداد مهمی در عرصه تألیف کتاب هایی که توسط بانوان صورت می گیرد، ادامه داد: ما خلاهایی در بحث های تألیفی بانوان داشتیم و این همایش با قدمت زیادی که جامعه الزهرا (علیهاالسلام) در عرصه تربیت بانوان و طلاب علوم دینی دارد، شایسته بود که این همایش در حوزه تألیف کتاب در حوزه بانوان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان به صورت مجازی برگزار می شود

اختتامیه دومین همایش کتاب سال بانوان به صورت مجازی برگزار می شود