مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-16سياسي

موزه های جدید دانشگاهی راه اندازی می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با بیان اینکه موزه های جدید راه اندازی خواهد شد، گفت: همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی سال آینده در هفته میراث فرهنگی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت  خبرگزاری فارس، مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در نخستین همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی تهران که صبح امروز امروز در تالار امیرکبیر دانشگاه تهران برگزار شد ، گفت: از اسفند سال گذشته تمامی آموزش های این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود و برنامه های فرهنگی هم به واسطه شیوع بیماری کرونا تحت تاثیر قرار داده است اما فعالیت فرهنگی دانشگاه تعطیل نشده است.

زیرا طبق برنامه ریزی که انجام دادیم همه برنامه های فرهنگی با قدرت ادامه دارد که می توان به برنامه و مناسبت 16 آذر اشاره کرد.

وی افزود: بخشی از دانشگاه های کشور دارای موزه هستند و دانشگاه تهران نیز ما دارای موزه های مختلف و متنوع هستیم که می توان به موزه های حشره شناسی، انگل شناسی و سنگ شناسی و غیره داریم که برای مردم معرفی نشده است البته سایر دانشگاه ها هم موزه هایشان معرفی نشده است که اگر این مکان های مهم علمی معرفی شوند باعث ترغیب دانشجویان به تحصیل می شود که در این رابطه ما با برگزاری همایش علمی قصد معرفی این موز ها را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه های جدید دانشگاهی راه اندازی می شود

موزه های جدید دانشگاهی راه اندازی می شود