مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-16سياسي

برای اولین بار در کشورتولید دستکش یکبار مصرف با قابلیت تجزیه پذیری


در سال جهش تولید، پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید کالای ایرانی، شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا دستکش زیست تخریب پذیر(تجزیه پذیر) را برای نخستین بار در کشور در جهت کنترل انتشار بیماری کرونا تولید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا، این اقدام به دستور مدیرعامل شرکت فروشگاه های أتکا،  دکترمرتضی اعلمی و با همت نخبگان مرکز تولید این مجموعه صورت گرفت.

بنا بر این گزارش، این اقدام جهش بزرگی در جهت حفظ محیط زیست و کاهش ضایعات محیط زیستی محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت فروشگاه های اتکا، در این باره گفت: با این اقدام روند سیصد ساله تجزیه پذیری مواد نایلونی به حدود یک و نیم سال تقلیل می یابد.

دکتر اعلمی، در مورد لزوم استفاده از دستکش یکبار مصرف نایلونی در زمان شیوع بیماری کرونا تولید دستکش یکبار مصرف نایلونی در کشور به نیاز مبرم جامعه تبدیل شد.

وی ادامه داد: در آن زمان شرکت فروشگاه های زنجیره ای أتکا در جهت رفع نیاز آحاد جامعه و ایجاد امنیت بهداشتی، اقدام به تولید دستکش یکبار مصرف نایلونی  با قابلیت تجزیه پذیر کرد.

دکتر اعلمی خدمات رسانی به مردم و خانواده نیروهای مسلح را از اولویت های مهم شرکت دانست و تصریح کرد:  توجه به کیفیت در محصولات از اولویت ماست و این محصول، با کیفیت و قیمت بسیار مناسب به مشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اولین بار در کشورتولید دستکش یکبار مصرف با قابلیت تجزیه پذیری

برای اولین بار در کشورتولید دستکش یکبار مصرف با قابلیت تجزیه پذیری