مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-16اجتماعي

کوهدشت در محاصره زباله و فاضلاب/ تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شاید وقتی دیگر!


شهر کوهدشت در محاصره زباله و فاضلاب قرار گرفته، سلامت مردم در خطر است و این در حالیست که مسئولان زمان افتتاح تصفیه خانه فاضلاب این شهر را تا دو سال دیگر اعلام می کنند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: شهر کوهدشت در محاصره زباله، فاضلاب و آب های رها شده در سطح معابر است، موضوعی که استمرار آن موجب نارضایتی و همچنین به خطر افتادن سلامت مردم این شهر شده است.

بوی نامطبوع فاضلاب در شهر پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر کوهدشت که سال ها است عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار گرفته هنوز عملیاتی نشده است و شهرداری این شهر نیز به بهانه کمبود نیروی انسانی زباله ها سطح شهر را به حال خود رها کرده تا خیابان ها، کوچه ها و معابر این شهر وضعیت نامطلوبی به خود بگیرد.

یکی از شهروندان کوهدشتی با انتقاد از وضعیت فاضلاب رها شده در سطح شهر کوهدشت، اظهار داشت: بوی نامطبوع فاضلاب مردم را واقعاً آزار می دهد.

وی با بیان اینکه شب و روز ما از این بوی نامطبوع خواب و زندگی نداریم، تصریح کرد: وضعیت بد بهداشتی در شهر و رها شدن فاضلاب موجب تجمع موش ها شده است.

شهرداری و فرمانداری پاسخگوی مردم نیستند یکی دیگر از شهروندان کوهدشتی با بیان اینکه زباله شهر در یک کانال جمع می شود و تابستان ها جرأت نمی کنیم کولر را روشن کنیم، افزود: بوی فاضلاب خیلی ما را اذیت می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهدشت در محاصره زباله و فاضلاب/ تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شاید وقتی دیگر!

کوهدشت در محاصره زباله و فاضلاب/ تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شاید وقتی دیگر!