مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 09:102020-11-16اقتصادي

جدیدترین قیمت انواع میوه در میدان مرکزی تهران اعلام شد +جدول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جدید ترین قیمت در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران حکایت از بالا بودن قیمت ها است که به رغم قول مسئولان برای کاهش همچنان قیمت ها در اوج است.

- جدیدترین قیمت انواع میوه در میدان مرکزی تهران اعلام شد +جدول میوه به رغم فراوانی بیش از اندازه قیمت های بسیار گرانی دارد و با وجود قول های مسئولان قیمت ها پایین نمی آید؛ قیمت گوجه فرنگی هم که تولید مازاد در کشور دارد همچنان در اوج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، جدید ترین قیمت در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران حکایت از بالا بودن قیمت ها است که به رغم قول مسئولان برای کاهش همچنان قیمت ها در اوج است.

رییس اتحادیه میوه فروشان اعلام کرده بود که قیمت میوه ها با ورود میوه های پاییزه کاهش خواهد یافت، اما با وجودی که بازار مملو از انواع میوه به ویژه میوه های پاییزه است و فراوانی موج می زند، اما قیمت ها هم بسیار گران است.

ایران جزو کشور های بزرگ در تولید میوه است سالانه 18 میلیون تن انواع میوه در این کشور تولید می شود که در 35 میوه جایگاه تولید اول تا دهم را داریم.

معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران هم از کاهش قیمت گوجه فرنگی خبر داده بود که در روز های اخیر سر به فلک کشیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین قیمت انواع میوه در میدان مرکزی تهران اعلام شد +جدول

جدیدترین قیمت انواع میوه در میدان مرکزی تهران اعلام شد +جدول