مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-16سياسي

دولت به دنبال تحمیل فشارهای اقتصادی به اصناف نیست


برخلاف تصورات عده ای، دولت با اجرای طرح تعطیلی اصناف از ساعت 18 به دنبال تحمیل فشارهای اقتصادی به اصناف نیست.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: برخلاف تصورات عده ای، دولت با اجرای طرح تعطیلی اصناف از ساعت 18 به دنبال تحمیل فشارهای اقتصادی به اصناف نیست.

حجت محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جمعیت بالای شهرنشین در خرم دره، بر ضرورت حمایت از سلامت مردم و ساکنان شهرستان تاکید کرد و افزود: اقدامات مبارزه با کرونا در شهر باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی با اشاره به تخلف و بی توجه عده ای از اصناف به دستورالعمل های حوزه بهداشت و درمان، عنوان کرد: برخلاف تصورات عده ای از افراد، دولت با اجرای طرح تعطیلی اصناف از ساعت 18 به دنبال تحمیل فشارهای اقتصادی به اصناف نیست، بلکه این امر گامی در راستای کنترل شیوع این ویروس منحوس و مبارزه با آن است.

این مسئول با تاکید بر اینکه کل دنیا با کرونا درگیر است و باید این بیماری را جدی گرفت، ادامه داد: هر واحدی که در قبال دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا مقاومت کند باید هزینه آن را هم پرداخت کند، زیرا چیزی مهم تر از جان مردم نداریم.

فرماندار خرم دره با اشاره به محدودیت های اعمال شده مربوط به گروه های 3 و 4، اضافه کرد: ستاد کرونا ویروس گروه شغلی 2 را موظف به تعطیلی از ساعت 18 به بعد کرده است که علت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به دنبال تحمیل فشارهای اقتصادی به اصناف نیست

دولت به دنبال تحمیل فشارهای اقتصادی به اصناف نیست