مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-16اقتصادي

ضعف مشهود در پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید


مدیر خبرگزاری فارس گیلان با انتقاد از رویه نظارتی بر پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گیلان گفت: ستاد به این عریض و طویلی با حضور اعضای اصلی نقش آفرین حوزه اقتصاد استان گیلان و دستگاه های نظارتی هنوز نتوانسته در مقابل مصوبه خود در برابر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم افشاری شامگاه یکشنبه با حضور در برنامه تکاپو با اشاره به تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی در استان گیلان اظهار کرد: بر اساس آمار اعلام شده دو هزار و 900 واحد تولیدی حوزه صنعت در استان وجود دارد اما بعضی از این واحدها تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی در استان گیلان صرفاً انبار کالا محسوب می شوند، گفت: استان گیلان در حوزه صنعت دارای ظرفیت بسیار خوبی است و باید یک بازوی قوی اقتصادی برای استان باشند اما در گیلان این امر محقق نشده و برخی از واحدهای تولیدی در گیلان صرفاً انبار برخی کارخانه ها هستند.

مدیر خبرگزاری فارس استان گیلان با اشاره به نقش برندسازی در شهرک های صنعتی استان افزود: باید از ظرفیت محصولات استراتژیک در استان در راستای برندسازی و محصولات تکمیلی آن بهره جست.

افشاری مهم ترین معضل واحدهای تولیدی در استان را سودهای تسهیلات بانکی دانست و بیان کرد: فرسودگی دستگاه ها، سود زیاد تسهیلات بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف مشهود در پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

ضعف مشهود در پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید