مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 10:002020-11-16اجتماعي

اجرای طرح محله محور کنترل بیماری کرونا از فردا در کرمانشاه/ بسیجیان به میدان آمدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در نشست هماهنگی و هم اندیشی اجرای طرح تکمیلی مدیریت به ویژه در مناطق کم برخوردار، همچنین بیماریابی سریع با انجام تست های بیشتر و نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل ها و قرنطینه کردن افراد بیمار و مشکوک، در استان انجام خواهد شد.

وی گفت: در طرح شهید سلیمانی قرار است تمام سازمان هایی که در تعامل بیشتر با مردم هستند از جمله سپاه، بسیج، بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر و دیگر نهادها برای  کنترل بیماری کووید در استان همکاری موثر تری با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند.

مرادی اجرای این طرح به صورت جهادی در استان از فردا (سه شنبه، 27 آبان ماه) در محله های حاشیه نشین و کم برخوردار شهر کرمانشاه اجرایی خواهد شد و با تمهیدات اندیشیده شده در دیگر مناطق و شهرستان های مختلف استان نیز اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: شناسایی افرادی که با بیماران کووید در تماس بوده اند، کمک به بیماران به ویژه افراد بی بضاعت که در قرنطینه هستند از مواردی است که در طرح محله محور با همکاری دانشگاه و بسیج جامعه پزشکی استان و نهادهای مرتبط با مردم  انجام می شود.

منصوری رییس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه نیز در ادامه این نشست گفت: با توجه به شرایط بحرانی به مردم به صورت فعال و محله محور ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محله محور کنترل بیماری کرونا از فردا در کرمانشاه/ بسیجیان به میدان آمدند

اجرای طرح محله محور کنترل بیماری کرونا از فردا در کرمانشاه/ بسیجیان به میدان آمدند