مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-16اقتصادي

سازوکار پارلمان برای حذف واسطه بین انبار و مبادی توزیع جایگاه های سوخت


بر اساس طرح الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و CNG در کشور، واسطه بین انبار و مبادی توزیع جایگاه های سوخت ممنوع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جایگاه های فرآورده های سوختی به جهت توزیع برخی از کالاهای راهبردی در کشور از اهمیت ویژهای برخوردارند.

اجرای  نظام کارمزدی در سالیان گذشته و عدم ایجاد تغییرات و ساز و کار مناسب در ارتباط این صنف بزرگ و مهم با شرکت پخش  و پالایش سبب انباشته شدن مشکلات آنان در سالهای گذشته شده است.

اخیراً وزارت نفت بدون درنظر گرفتن اهمیت و  حساسیت صنف مذکور و بدون توجه به نظرات آنان اقدام به تهیه و اجرای به اصطلاح طرحی با عنوان برندینگ کرده است  که واسطه گری بین انبار توزیع پخش و مبادی عرضه را انجام میدهند و از منابع ملت، مبالغ قابل توجهی نیز برای این منظور  هزینه می شود.

    از آن جهت که این اقدام شرکت پخش امنیت شغلی و سرمایه جایگاه داران را به مخاطره انداخته و اسباب  نگرانی و اضطراب آنان را به وجود آورده است و موجبات تسلط غیر بر اموال و بنگاه اقتصادی این صنف را فراهم می نماید و با قواعد حقوقی و فقهی اسلام مثل الضرر و تسلیط مغایرت دارد، این اقدام شرکت پخش زمینه سوء استفاده های رانتی را برای عده ای فراهم نموده و به دلیل غیرکارشناسی بودن، مشکلات و نگرانی های زیادی را برای جایگاه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار پارلمان برای حذف واسطه بین انبار و مبادی توزیع جایگاه های سوخت

سازوکار پارلمان برای حذف واسطه بین انبار و مبادی توزیع جایگاه های سوخت