مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-16سياسي

بازرس امور تبعیض سوئد حکم ممنوعیت حجاب در یکی از شهرها را غیرقانونی خواند


یک نهاد موسوم به بازرس امور تبعیض سوئد با مداخله در حکم مناقشه برانگیز یکی از شهرداری های این کشور در ممنوع اعلام کردن حجاب اسلامی در مکانهای عمومی، - یک نهاد موسوم به "بازرس امور تبعیض سوئد" با مداخله در حکم مناقشه برانگیز یکی از شهرداری های این کشور در ممنوع اعلام کردن حجاب اسلامی در مکانهای عمومی، این حکم را غیر قانونی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این نهاد در قبل حکم ممنوعیت اخیر شهرداری Skurup علیه حجاب اسلامی اعم از روسری، برقع، نقاب اعلام کرد که این حکم مغایر با قانون ضد تبعیض بوده و البسه اسلامی تحت حمایت این قانون قرار دارند.

دفتر بازرس امور تبعیض سوئد در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: با پایان بازرسی، بازرس امور تبعیض به این ارزیابی رسید که این حکم، اگر چه بر طبق ادبیاتش، در قبال تمامی البسه پوشاننده دانش آموزان و کارکنان در مدارس ابتدایی و آمادگی قبل از مدرسه در این حوزه شهری تاثیر می گذارد، اما هدفش دقیقا ممنوع کردن البسه مذهبی است.

معنی آن این است که اجرای این سیاست مربوط به البسه و پوششی است که مرتبط با مذهب یا اعتقادات مردم است.

مارتین مورک، معاون بازرس امور تبعیض سوئد تاکید کرد: به استثنای وضعیتی هایی که در آن چنین البسه ای بر شرایط عینی یک دانش آموز یا کارمند برای اجرای یک وظی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرس امور تبعیض سوئد حکم ممنوعیت حجاب در یکی از شهرها را غیرقانونی خواند

بازرس امور تبعیض سوئد حکم ممنوعیت حجاب در یکی از شهرها را غیرقانونی خواند