مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-16اجتماعي

نبود تفکر انتقادی را می توان در انتخابات شورای دانش آموزی دید


نمود نبود تفکر انتقادی در دانش آموزان را می توان در انتخابات شورای دانش آموزی مشاهده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، فرهاد اسماعیلی، گفت: موضوعی که امروز در آموزش و پرورش مغفول مانده، استفاده از نظرات دانش آموزان است.

از طرفی بخش عمده ای از فهم دانش آموز تصاویر است، لذا باید در نثر و محتوا و انتخاب تصاویر، علاوه بر نظر صاحب نظران و روانشناسان، نظر دانش آموزان را هم در نظر گرفت.

وی در مراسم رونمایی از کتاب های تألیف شده دانش آموزان دبستان علوم پزشکی شیراز، با تاکید بر اینکه قطعاً مدرسه می تواند الگویی را ارائه کند که برای مولفین کتب درسی برای تدوین کتاب های خلاق و جذاب و کارآمد باشد، گفت: با توسعه و گسترش فضای مجازی، افراد با علم و دانش اندک خود و بدون در نظر گرفتن منبع موثق و قابل اعتماد اظهار نظر می کنند.

وی با اشاره به اینکه با مطالعه می توان جامعه را به سمت تفکر انتقادی پیش برد، گفت: فقدان تفکر انتقادی در جامعه باعث شده است تا از این مساله ضربه بخوریم و تنها راه برون رفت از آن افزایش سرانه مطالعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نمود نبود تفکر انتقادی در دانش آموزان را می توان در انتخابات شورای دانش آموزی مشاهده کرد، آنجا که در آن برخی کاندیداها وعده هایی می دهند که حتی از عهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود تفکر انتقادی را می توان در انتخابات شورای دانش آموزی دید

نبود تفکر انتقادی را می توان در انتخابات شورای دانش آموزی دید