مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-16اقتصادي

چرا توسعه باغات در اراضی شیب دار خراسان شمالی به کندی پیش می رود؟


معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این سازمان پنج طرح اقتصاد مقاومتی دارد که مورد تایید ستاد نیز قرار گرفته است، - ایسنا/خراسان شمالی معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این سازمان پنج طرح اقتصاد مقاومتی دارد که مورد تایید ستاد نیز قرار گرفته است، گفت: یکی از این طرح ها توسعه باغات در اراضی شیب دار است.

بهنام فر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه روند اجرای این طرح در استان به کندی پیش می رود، افزود: برنامه ریزی برای اجرای این طرح از سال های گذشته انجام شده و به عنوان طرح اقتصاد مقاومتی نیز مطرح شده است.

وی ادامه داد: توسعه باغات در اراضی شیب دار یک طرح ادامه دار است و از سوی دیگر عواملی همچون جایگزینی باغات فروسوده در این مناطق کاری زمان بر است.

بهنام فر اظهارکرد: علاوه بر آن برای اجرای این طرح اعتباراتی که سالانه پیش بینی می شود به طور کامل اختصاص نمی یابد.

وی تصریح کرد: هم اکنون هشت ماه از سال جاری گذشته و باید تاکنون 50 درصد از کار انجام می شد اما فقط 20 درصد از کار انجام شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: از آنجاییکه این طرح به عنوان طرح اقتصاد مقاومتی مطرح شده باید از این محل مبلغی حدود 875 میلیون تومان از اعتبارات استانی و سه میلیارد و 753 میلیون تومان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا توسعه باغات در اراضی شیب دار خراسان شمالی به کندی پیش می رود؟

چرا توسعه باغات در اراضی شیب دار خراسان شمالی به کندی پیش می رود؟