مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-16بين الملل

مسکو طرف های درگیر در اتیوپی را به خویشتن داری فراخواند


وزارت خارجه روسیه امروز (دوشنبه) با بالا گرفتن درگیری میان دولت مرکزی در اتیوپی و شبه نظامیان اقلیم تیگرای در این کشور با ارسال پیامی طرف های درگیر را به خویشتن داری دعوت کرد.

- وزارت خارجه روسیه امروز (دوشنبه) با بالا گرفتن درگیری میان دولت مرکزی در اتیوپی و شبه نظامیان اقلیم تیگرای در این کشور با ارسال پیامی طرف های درگیر را به خویشتن داری دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل بوگدانف، فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به خاورمیانه و آفریقا و معاون وزیر خارجه این کشور امروز در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه اظهار کرد: مسکو طرف های درگیر در اتیوپی را به خویشتن داری دعوت می کند و امیدوار است مسؤولان راهکارهای مناسبی را برای همکاری با رهبران منطقه تیگرای در راستای حفظ صلح داخلی در این کشور بیابند.

بوگدانف گفت: روسیه همه طرف ها را به خویشتن داری دعوت می کند و البته ما همواره حامی برقراری ثبات و امنیت در این کشور هستیم که روابط دوستانه بلند مدتی با آن داریم.

معاون وزیر خارجه روسیه افزود: مسکو با مسؤولان اتیوپی از جمله سفیر این کشور در ارتباط است و سفارت ما در آدیس آبابا بسیار فعال است.

او در ادامه گفت: امیدوار هستیم تمامی این مشکلات با توجه به لزوم حفظ ثبات، تمامیت ارضی و وحدت اتیوپی، این گشور چند قومیتی و چند طایفه ای برطرف شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو طرف های درگیر در اتیوپی را به خویشتن داری فراخواند

مسکو طرف های درگیر در اتیوپی را به خویشتن داری فراخواند