مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-16ورزشي

بسکتبالیست شیمیدر قم در کاپ آسیا


بازیکن تیم شیمیدر قم پس از درخشش در مرحله نخست رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم‏‎، پس از برگزاری دیدارهای دور نخست از مرحله مقدماتی فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور در دو گروه مقدماتی، بهترین های این مرحله توسط سرمربی تیم ملی به اردوی آماده سازی برای اعزام به پیکارهای کاپ آسیا دعوت شدند.

این در حالی است که تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران باید خود را برای حضور در پنجره دوم پیکارهای انتخابی کاپ بسکتبال آسیا آماده کند، به همین منظور مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را اعلام کرد که در بین آنها نام یک بازیکن از شیمیدر قم نیز به چشم می خورد.

تنها دعوت شده از تیم بسکتبال شیمیدر قم به اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان ایران، عماد سلمانی است که با پیراهن شماره پنج نماینده قم در مسابقات این دوره لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به میدان می رود، بازیکنی که یکی از ستاره های تیمش در دور نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بسکتبال مردان ایران برای حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا در حالی اعلام شد که بازی های تیم ملی در قطر به انجام خواهد رسید و به همین منظور بازیکنان ابتدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسکتبالیست شیمیدر قم در کاپ آسیا

بسکتبالیست شیمیدر قم در کاپ آسیا