مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:252020-11-16اقتصادي

تولید بیش از 23 تن ذرت علوفه ای در فردیس


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردیس از تولید بیش از 23 هزار تن ذرت علوفه ای در شهرستان خبر داد و گفت: پس از برداشت محصول غلات و کلزا در خرداد و تیرماه ماه سال جاری، - علیرضا بدری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: پس از برداشت محصول غلات و کلزا در خرداد و تیرماه ماه  سال جاری، 420 هکتار از اراضی زراعی شهرستان تحت کشت ذرت علوفه ای (سیلویی) قرار گرفت.

وی میزان تولید ذرت علوفه ای  از اراضی زیر کشت این محصول در شهرستان فردیس را 23 هزار و 163 تن اعلام کرد و یادآور شد: کشت و تولید ذرت علوفه ای برای مصرف بیش از 30 دامداری صنعتی و سنتی تولید کننده شیر و گوشت فعال در سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردیس تعداد دام های سنگین موجود در دامداری های شهرستان را 3 هزار و 294 راس اعلام کرد و افزود: میزان ذرت علوفه ای مورد نیاز برای تامین خوراک این تعداد دام سنگین، بیش از 31 هزار تن است که علاوه بر 23 هزارتن ذرت تولید شده در زمین های زراعی فردیس،  به 7 هزار و 737 تن دیگر از این محصول نیاز است.

  وی با اشاره به محدودیت زمین های زراعی فردیس، کمبود منابع آبی و کاهش کشت ذرت علوفه ای در زمین های زراعی فردیس، گفت: حدود 75 درصد از میزان ذرت علوفه ای مورد نیاز دام های فردیس توسط کشاورزان شهرستان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 23 تن ذرت علوفه ای در فردیس

تولید بیش از 23 تن ذرت علوفه ای در فردیس