مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:302020-11-16سياسي

رونمایی از 9 عنوان کتاب دفاع مقدس به مناسبت هفته کتاب


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: به مناسبت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار و در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مراسم رونمایی از 9 عنوان کتاب برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در آیین اختتامیه هجدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس با حضور رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به شکل ویدئوکنفرانس اظهار کرد: دفاع مقدس یک مقطع ارزشمند در انقلاب اسلامی است که به عنوان گنج و ثروت عظیم در همه مقاطع و شرایط کاربرد دارد و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی بهره گیری از این فرهنگ باید نمود بیشتری داشته باشد و به همین جهت همه وظیفه داریم نسل جدید جامعه را با ابعاد این فرهنگ ارزشمند به خوبی آشنا کنیم.

وی افزود: خوشبختانه امسال با قرار گرفتن در چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس فضا و ظرفیت های خوبی برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس فراهم شد که در استان مرکزی برنامه ها را با سالروز آزادسازی خرمشهر شروع کردیم و تا پایان سال متناسب با رویدادها، مناسبت ها و نقش استان مرکزی در هشت سال جنگ تحمیلی برنامه های محتوایی را در نظر گرفتیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: در روزهای پایانی آبان ماه مناسبت سالروز حماسه عظیم آزادسازی و اخراج اشغالگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 9 عنوان کتاب دفاع مقدس به مناسبت هفته کتاب

رونمایی از 9 عنوان کتاب دفاع مقدس به مناسبت هفته کتاب