مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-16اجتماعي

جولان 9 هزار معتاد خیابانی در هوای سرد و کرونایی حاشیه های مشهد


جولان بیش از 9 هزار معتاد متجاهر در حاشیه شهر مشهد، فوت 12 درصد معتادان متجاهر در سوانح رانندگی در 5 ماه نخست سال‌جاری، گودال خوابی معتادان متجاهر در سایه هشدار قرمز کرونا، ابتلای 13 درصد کارتن خواب ها و معتادان متجاهر به هپاتیت c و.

اخباری از این قبیل حکایت از یک معضل بزرگ در کلانشهر مشهد دارد.

حضور این افراد در خیابان‌ها، محلات و شهرک‌های اطراف نه تنها باعث نازیبایی شهر می‌شود بلکه باعث انواع آسیب‌های اجتماعی و اعتراض‌های مردم شده است؛ البته در لابه لای اخبار بدی که در خصوص این افراد به گوش می‌رسد، خبر خوب جمع‌آوری و پاکسازی شهر مشهد از حضور معتادان متجاهر است.

این بار مسئولان و متولیان امر در اقدامی هماهنگ بیش از گذشته عزمشان را جزم کرده اند تا ضمن جمع‌آوری این افراد و درمان شان با توانمند‌سازی و آموختن حرفه‌های مختلف و ایجاد اشتغال امید را به زندگی آنها بازگردانند.

محمدحسین صالحی، با اعلام این خبر که آغاز طرح جامع مبارزه با مواد مخدر با محوریت محلات طی روزهای آینده کلید زده خواهد شد به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «این طرح با هدف درمان و پیشگیری و توانمند‌سازی و مقابله با خرده فرو‌شان مواد می‌باشد که در این راستا 17 محله شناسایی و هماهنگی‌ها و جلسات اولیه توجیهی انجام شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان 9 هزار معتاد خیابانی در هوای سرد و کرونایی حاشیه های مشهد

جولان 9 هزار معتاد خیابانی در هوای سرد و کرونایی حاشیه های مشهد