مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:502020-11-16سياسي

رانندگان متضرر اتوبوس های خود را به فروش گذاشته اند


معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان متضرر از کرونا اتوبوس های خود را به فروش گذاشتند و این موضوع برای آینده نگران کننده است.

- ایسنا/زنجان معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان متضرر از کرونا اتوبوس های خود را به فروش گذاشتند و این موضوع برای آینده نگران کننده است.

علی مدقالچی ظهر امروز (26 آبان ماه) در نشست خبری به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل، اظهار کرد: برای تحقق پیشرفت و توسعه باید زنجیره دولت و ملت در کنار یکدیگر قرار گیرد و هر شخص و قشر به وظیفه خود عمل کند و در واقع در بحث فرهنگ ترافیکی نیز گسست در هر کدام از این زنجیره ها تاثیرات مخربی برجای می گذارد.

وی با اشاره به اینکه مردم در هنگام تصادف ابتدا استاندارد نبودن جاده و ماشین را مقصر می دانند، تصریح کرد: این در حالی است که بررسی علت تصادفات نشان می دهد که عامل انسانی نقش قابل توجهی دارد.

حتی در سه ماهه اول سال شاهد بودیم با کاهش تردد در محورهای مواصلاتی تصادفات افزایش یافت و نشان از این دارد که بروز تصادف به تراکم ماشین ارتباطی ندارد و فرهنگ غلط رانندگی حادثه ساز است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به کاهش مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: در سال 98 میانگین سطح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان متضرر اتوبوس های خود را به فروش گذاشته اند

رانندگان متضرر اتوبوس های خود را به فروش گذاشته اند