مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:502020-11-16اقتصادي

مسکن ملی تهرانسر، هنوز اندر خم یک کوچه!


با وجود تقاضای بالقوه ای که برای مسکن ملی تهرانسر وجود دارد پیشرفت این پروژه 2000 واحدی مطابق انتظار نبوده و هنوز زمان مشخصی برای عرضه این واحدها اعلام نشده است.

- با وجود تقاضای بالقوه ای که برای مسکن ملی تهرانسر وجود دارد پیشرفت این پروژه 2000 واحدی مطابق انتظار نبوده و هنوز زمان مشخصی برای عرضه این واحدها اعلام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شواهد و قرائن حاکی از آن است پروژه 2000 واحدی طرح اقدام ملی مسکن تهرانسر با وجود موقعیت مناسب مکانی و تقاضای بالقوه برای واحدهای آن هنوز آنطور که باید و شاید جلو نمی رود.

هر از گاهی صحبتهایی درباره سه شیفته شدن یا افزایش عوامل اجرایی شنیده می شود اما با گذشت 14 ماه از کلنگ زنی و اینکه اعلام شد اگر به پیشرفت حدود 60 درصد برسد قابلیت واگذاری پیدا می کند هنوز خبری از ثبت نام نیست.

این در حالی است که به دلیل قرار داشتن پروژه در بافت شهری، زیرساختهای آن مهیاست.

اما ظاهرا پروژه حتی پروانه ساخت ندارد و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفته که در این زمینه شخصا از شهردار منطقه 21 پیگیر است.

خلیل محبت خواه با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین این اداره کل و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفت: در هفته جاری، طبق تفاهم نامه منعقدشده، نماینده این آزمایشگاه در تمام پروژه های مشارکتی تهرانسر حاضر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن ملی تهرانسر، هنوز اندر خم یک کوچه!

مسکن ملی تهرانسر، هنوز اندر خم یک کوچه!