مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-16سياسي

ضرورت تشکیل شبکه جهانی مولوی پژوهی


مولانا متعلق به تمام جهانیان است و می توان از این شخصیت چند بعدی جهانی در راستای عرضه سیاست های خود به جهان استفاده کنیم.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه اصفهان گفت: مولانا متعلق به تمام جهانیان است و می توان از این شخصیت چند بعدی جهانی در راستای عرضه سیاست های خود به جهان استفاده کنیم.

هوشنگ طالبی امروز (دوشنبه- 26 آبان ماه) در آیین افتتاح سومین همایش بین المللی مولوی پژوهی در دانشگاه اصفهان به قدمت حدود 60 ساله رشته ادبیات و علوم انسانی در دانشگاه اصفهان اشاره و اظهار کرد: در سال های اخیر فعالیت های گسترده ای در گروه ادبیات دانشگاه اصفهان شکل گرفته و در زمینه عرفان نیز کارهای بسیار ارزنده ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه شخصیت چند بعدی مولانا در ابعاد مختلف می تواند منشا کار، مطالعه و پژوهش های مختلف باشد، افزود: مولانا متعلق به تمام جهانیان است و می توان از این شخصیت چند بعدی جهانی در راستای عرضه سیاست های خود به جهان استفاده کنیم.

رییس دانشگاه اصفهان از اعلام آمادگی دانشگاه اصفهان برای تشکیل دبیرخانه دایمی این همایش خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با تشکیل شبکه جهانی مولوی پژوهی بتوانیم داشته های خود را در بعد جهانی عرضه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل شبکه جهانی مولوی پژوهی

ضرورت تشکیل شبکه جهانی مولوی پژوهی