مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 13:402020-11-16سياسي

انتقال آب ارس یک ضرورت است نه یک انتخاب


نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: امروز طرح انتقال آب ارس یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است و نمی توان بیش از این صبر کرد و منتظر بعضی از ملاحظات بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا میرتاج الدینی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه انتقال آب ارس به تبریز که با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا برگزار شد اظهار کرد: پروژه انتقال آب ارس که یک پروژه عقب افتاده محسوب می شود حداقل 7 سال معطل بوده و تصمیم استاندار محترم برای به سامان رساندن این پروژه  بسیار حیاتی و ارزشمند است.

وی افزود: پیشنهاد واگذاری اجرای پروژه به قرارگاه خاتم برای این است که این قرارگاه در انجام کارهای مشکل و لاینحل شناخته شده بوده و بارها شاهد اقدامات ارزشمند این قرارگاه در به سرانجام رساندن پروژه های حیاتی کشور بودیم.

تاج الدینی ادامه داد: امروز طرح انتقال آب ارس یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است و نمی توان بیش از این صبر کرد و در تابستان آینده دیگر مردم بیش از تاب کم آبی و قطعی های مکرر آب را نخواهند داشت؛ بنابراین نمی توان منتظر بعضی از ملاحظات بود.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه اصل انتقال آب ارس به تبریز مهم است و باید راهی را برویم که این پروژه اجرا شود، افزود: اجرای این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا امیدآفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب ارس یک ضرورت است نه یک انتخاب

انتقال آب ارس یک ضرورت است نه یک انتخاب