مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 15:152020-11-16سياسي

تجهیزات ایمن سازی پل مؤمن آباد تهیه شده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه تجهیزات ایمن سازی پل مؤمن آباد تهیه شده است، گفت: اقدامات مؤثر برای رفع نقاط حادثه خیز راه های استان، - عملیاتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری بعدازظهر دوشنبه در جلسه مشترک کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان و کارگروه مدیریت ایمنی راه های روستایی استان به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه برای ایمنی سازی راه های استان اقدامات خوبی در حال اجرا است و به همین منظور تجهیزات ایمن سازی پل مومن آباد تهیه شده و طی چند روز آینده با تعامل شهرداری عملیاتی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه رفع نقاط حادثه خیز راه های استان به عنوان یک اولویت اصلی و اساسی، با اقدامات مؤثر در سطح استان عملیاتی می شود، افزود: کاهش تصادفات با نهادینه شدن فرهنگ رانندگی درست و ایمن، محقق خواهد شد.

رفع 53 نقطه حادثه خیز درراه های شاهرود معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بابیان اینکه رفع مشکل 53 نقطه حادثه خیز درراه های ارتباطی شهرستان شاهرود نیز در دستور کار قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: استان سمنان بالغ بر 670 کیلومتر از مسیر ارتباطی کریدور غرب به شرق کشور و بین دو پایتخت سیاسی و مذهبی را در دل خود جای داده که مسافران هنگام ورود به استان با خستگی و خواب آلودگی مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات ایمن سازی پل مؤمن آباد تهیه شده است

تجهیزات ایمن سازی پل مؤمن آباد تهیه شده است