مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 16:202020-11-16ورزشي

پیست های موتورسیکلت سواری سمنان؛ نیازمند اعتبار


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: بهسازی و توسعه پیست های موتورسیکلت سواری این استان نیازمند جذب اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی مرادی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر 6 پیست موتورسیکلت سواری در این استان تعریف شده و مشغول فعالیت و بهره برداری هستند.

وی افزود: فضاسازی داخلی، ایجاد دیواره، جداسازی تماشاگران، فنس کشی، تعمیر، تجهیز و توسعه پارکینگ ازجمله کمبودهایی است که در 6 پیست موتورسواری استان سمنان موجود است و نیاز به پیگیری و رسیدگی دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: در حال حاضر 90 ورزشکار سامان یافته رشته موتورسیکلت سواری در این استان فعالیت دارند که در سال های گذشته بین آن ها، افرادی توانستند قهرمانی کشوری و آسیایی را نیز کسب کنند.

مرادی اضافه کرد: برای توسعه رشته موتورسیکلت سواری با مشکلاتی مواجه هستیم که بحث تردد موتورسیکلت این ورزشکاران برای مواردی همچون تعمیرات در داخل شهر یکی از مشکلات این حوزه است که نیاز به تسهیل گری دارد.

وی بیان کرد: بهسازی و توسعه پیست های موتورسیکلت سواری استان سمنان نیازمند جذب اعتبار است و می توان در کنار این مهم از ظرفیت دستگاه های اجرایی استان نیز برای تحقق بهسازی بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست های موتورسیکلت سواری سمنان؛ نیازمند اعتبار

پیست های موتورسیکلت سواری سمنان؛ نیازمند اعتبار