مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 16:302020-11-16سياسي

افزایش فعالیت های فرهنگی در مناطق حاشیه نشین با محوریت «کتاب»


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، شاهد توزیع گسترده کتاب در مناطق حاشیه نشین شهری و روستاهای کم برخوردار استان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمدحسین فتایی روز دوشنبه در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن هفته کتاب، اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند کتاب، دروازه ای به سوی گستره دانش و معرفت است و کتاب خوب، یکی از بهترین ابزارهای کمال بشری است .

وی تصریح کرد: حمایت از ناشران و مولفین استانی از مهمترین وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در همین راستا طی سال گذشته بالغ بر 600 میلیون ریال خرید کتاب از انتشارات و نویسندگان استان صورت گرفت و همچنین بیست و هشت هزار عنوان کتاب در سطح استان توزیع شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: همچنین تعداد زیادی از فعالان عرصه کتاب استان طی یک سال گذشته به عضویت صندوق اعتباری هنر در آمده و از تسهیلاتی همچون بیمه و مستمری بهره مند شده اند.

فتایی اظهار داشت: در سال 98 دو شهر کوهدشت و خرم آباد و پنج روستای سطح استان در بین برترین شهرها و روستاهای دوستدار کتاب و کاندیداهای پایتخت کتاب کشور حضور داشتند که از ظرفیت فرهنگی ویژه لرستان در حوزه کتابخوانی خبر می دهد و نیاز است این گستره به سایر نقاط استان نیز بسط و گسترش یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فعالیت های فرهنگی در مناطق حاشیه نشین با محوریت «کتاب»

افزایش فعالیت های فرهنگی در مناطق حاشیه نشین با محوریت «کتاب»