مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 18:452020-11-16اقتصادي

لزوم توجه به مشکلات توزیع نهاده دامی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: از 5 میلیون و 500 هزار واحد دامی که حدود دو میلیون واحد آن یعنی معادل 40 درصد شمارش شده، همچنان در توزیع نهاده برای این تعداد دام مشکلاتی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، جلسه بررسی مسائل و مشکلات تامین نهاده های دام سبک در عرصه های منابع طبیعی فارس با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری ، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی و مدیر عامل انجمن صنفی مرتعداران فارس برگزار شد.

عبدالحسن صمدنژاد در این جلسه با اشاره به انسجام بخشی و همبستگی لازم با ادارات منابع طبیعی در تامین نهاده های مورد نیاز دامهای مجاز در عرصه های ملی استان تاکید کرد و اظهار داشت : در حال حاضر از 5 میلیون و 500 هزار واحد دامی که حدود دو میلیون واحد آن یعنی معادل 40 درصد شمارش شده همچنان در توزیع نهاده برای این تعداد دام مشکلاتی وجود دارد.

وی با اشاره به فراهم کردن ساز و کار مناسب در راستای حفاظت از عرصه های مرتعی از طریق جوامع محلی و تشکل ها افزود: برون سپاری بسیاری از فعالیت ها، از جمله فعالیت های احیایی در مراتع با همکاری و مشارکت تشکل های دارای مجوز نقش بسزایی در پایداری و حفظ مراتع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به مشکلات توزیع نهاده دامی

لزوم توجه به مشکلات توزیع نهاده دامی