مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 03:352020-11-17سياسي

راه اندازی تور مجازی برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علم و صنعت


معاونت فرهنگی دانشگاه اقدامات اجرایی یک تور مجازی را انجام داده تا دانشجویان بتوانند به صورت مجازی با واحدهای مختلف دانشگاه آشنا شوند.

- جبارعلی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره ثبت نام دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه، گفت: ثبت نام دانشجویان نو ورود در دو هفته گذشته انجام شد و دانشجویان در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی به صورت مجازی از طریق ال ام اس دانشگاه به صورت مجازی در حال آموزش هستند.

  وی افزود: اگر کرونا اجازه بدهد و وضعیت بهتر شود برای روزهای پایانی ترم، برنامه ای داریم تا دانشجویان بتوانند حدود دو هفته به صورت حضوری در دانشگاه حضور داشته باشند؛ البته متذکر می شوم که برای اجرایی شدن چنین برنامه ای تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

  رییس دانشگاه علم وصنعت ایران در ادامه افزود: معاونت فرهنگی دانشگاه اقدامات اجرایی یک تور مجازی را انجام داده تا دانشجویان بتوانند به صورت مجازی با واحدهای مختلف دانشگاه آشنا شوند؛ همچنین به نوعی می توان گفت که دانشجویان از طریق چنین سایتی می توانند به صورت مجازی حضور در دانشگاه را تجربه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تور مجازی برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علم و صنعت

راه اندازی تور مجازی برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علم و صنعت