مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 03:552020-11-17پزشكي

به محض مشاهده اولین مورد ابتلا به کرونا، کل شهر و دانشگاه ها تعطیل شدند


استاد ایرانی دانشگاه آمریکایی گیرنه (Girne American university ) قبرس با بیان اینکه به محض مشاهده اولین مورد ابتلا به کرونا در قبرس شمالی دانشگاه ها تعطیل شدند، - استاد ایرانی پردیس دانشگاه آریزونا از تجربیات آموزش کرونایی می گوید به محض مشاهده اولین مورد ابتلا به کرونا، کل شهر و دانشگاه ها تعطیل شدند استاد ایرانی "دانشگاه آمریکایی گیرنه"(Girne American university ) قبرس با بیان اینکه به محض مشاهده اولین مورد ابتلا به کرونا در قبرس شمالی دانشگاه ها تعطیل شدند، گفت: در این شرایط بار کاری اساتید افزایش پیدا کرد.

دکتر هاله بوستانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه گیرنه در قبرس شمالی از پردیس های بین المللی دانشگاه آریزونا آمریکا است.

این دانشگاه با دانشگاه های مطرح آمریکایی قرادادهای چند ساله امضا می کند و به عنوان پردیس همان دانشگاه آمریکایی فعالیت می کند که با تغییر قرارداد شرایط تحصیلی نیز متفاوت می شود.

وی ادامه داد: در این دانشگاه تمامی رشته ها از جمله پزشکی و مهندسی ارائه می شود.

وی با اشاره به اولین روز شیوع کرونا در شهر گیرنه گفت: یک روز در ماه مارس زمانی که سر کلاس بودم، ایمیلی به تمامی شهروندان فرستاده شد که در آن به مردم اطلاع داده شد اولین مورد ابتلا به کرونا در شهر مشاهده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به محض مشاهده اولین مورد ابتلا به کرونا، کل شهر و دانشگاه ها تعطیل شدند

به محض مشاهده اولین مورد ابتلا به کرونا، کل شهر و دانشگاه ها تعطیل شدند