مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-17سياسي

بشیری: ورود استاندار تهران برای حل مشکل 4 هزار پاکدشتی ضروری است


نماینده پاکدشت در مجلس از استاندار تهران و اداره راه و شهرسازی خواست مشکل 4 هزار خانوار تعاونی مسکن امیرالمومنین (ع) در این شهرستان را رفع کنند.

- فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره مشکل به وجود آمده برای ساکنینی پروژه تعاونی مسکن امیرالومنین (ع) اظهار داشت: این پروژه از سال 81 شروع شده ولی متأسفانه یکسری کارهای قانونی آن باقی مانده و عملاً منتج به نتیجه نشده است.

وی افزود: در مجلس یازدهم جلسات متعدد و پیگیری های فراوانی در این مورد داشته ایم تا بتوانیم مشکلات پروژه تعاونی مسکن امیرالمؤمنین را حل کرده و در همین راستا با مسئولان شهرستانی، استانی و ملی از جمله وزارت راه و شهرسازی مذاکراتی داشته و مشکلات را پیگیری کرده ام تا رفع شود.

  نماینده پاکدشت در مجلس درباره اختلاف موجود در این زمینه اظهار داشت: اولین اختلاف مربوط به مالکیت زمین های این پروژه بازمی گردد به طوری که می گویند رأی در این باره صادر شده است ولی وقتی سه کارشناس موضوع را بررسی کردند اعلام شده است که حق با مالکین این زمین ها که 30 کشاورز هستند، است.

بشیری گفت: با برخی مسئولین از جمله فرماندار پاکدشت در این مورد مذاکره کرده و مشکل را با دادستان و رییس دادگستری شهرستان پیگیری کرده ام و به آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشیری: ورود استاندار تهران برای حل مشکل 4 هزار پاکدشتی ضروری است

بشیری: ورود استاندار تهران برای حل مشکل 4 هزار پاکدشتی ضروری است