مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 05:502020-11-17سياسي

افزایش 30 درصدی بودجه تاثیری در توسعه استان قزوین ندارد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: افزایش 30 درصدی بودجه استان چندان تأثیر قابل توجهی را در رشد و توسعه استان نمی گذارد.

- ابوالفضل یاری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش 30 درصدی بودجه استان قزوین در سال 99 اظهار کرد: با وجود اینکه بودجه قزوین در سال 1399 رشد خوبی داشته، اما با توجه به اینکه رقم پایه بودجه استان همچنان پایین است، افزایش 30 درصدی بودجه استان چندان تأثیر قابل توجهی را در رشد و توسعه استان نمی گذارد.

وی افزود: برای یک تغییر مناسب در ساختار دریافت بودجه استان و میزان دریافت آن نیازمند همراهی جدی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هستیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین اضافه کرد: همه طرح های اقتصادی و توسعه ای در استان قزوین بر مبنای سند آمایش سرزمینی و ظرفیت های زیست محیطی استان قضاوت می شوند.

وی بیان کرد: اگر طرحی در میان مدت یا درازمدت برای منابع آبی، خاکی و محیط زیست ما مشکلاتی ایجاد کند، قطعاً با اجرای آن مخالفت خواهیم کرد و سیاست ما حمایت از صنایع کم انرژی بر و کم آب بر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر میزان دریافتی بودجه استان قزوین در سالهای اخیر یکی از دغدغه های اصلی مدیران و نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی بودجه تاثیری در توسعه استان قزوین ندارد

افزایش 30 درصدی بودجه تاثیری در توسعه استان قزوین ندارد