مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-17سياسي

رییس جمهور ارمنستان خواستار استعفای دولت و انتخابات زودهنگام شد


به دنبال اعتراضات گسترده در ارمنستان در پی توافق با جمهوری آذربایجان، رییس جمهور این کشور خواستار استعفای دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی تشدید اعتراضات در ارمنستان در پی توافق با جمهوری آذربایجان در خصوص منطقه قره باغ کوهستانی ، آرمن سرکیسیان رییس جمهور ارمنستان روز گذشته (دوشنبه) طی یک سخنرانی برای ملت خود، بر لزوم استعفای دولت و برگزاری انتخابات زودهنگام تأکید کرد.

روزنامه آسبارز ارمنستان در این خصوص گزارش کرد، رییس جمهور ارمنستان با اشاره به ناآرامی ها در کشورش گفت که طی چند روز گذشته با چهره های سیاسی و دولتی رایزنی هایی را انجام داده که اکثریت قریب به موافق بودند که تغییر دولت مطابق با قانون اساسی، یک راه عزتمندانه برای عبور از موانع فعلی در ارمنستان است.

سرکیسیان در ادامه از دولت و حزب حاکم درخواست کرد با ارزیابی ظرفیت های درونی خود، خیلی فوری، یک نقشه راه برای برگزاری انتخابات زودهنگام ارائه دهند.

رییس جمهور ارمنستان، وضعیت فعلی کشورش را بحرانی توصیف کرد و گفت: ارامنه در سراسر جهان در حال حاضر یکی از بحرانی ترین لحظات هزاره تاریخ ملت ما را تجربه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور ارمنستان خواستار استعفای دولت و انتخابات زودهنگام شد

رییس جمهور ارمنستان خواستار استعفای دولت و انتخابات زودهنگام شد